Διαβάστε από το παραπάνω pdf μια ανακοίνωση για όλα όσα συμβαίνουν αυτή τη στιγμή καλοκαιριάτικα στην περιοχή μας.
Την Τετάρτη 2 Ιουλίου στις 6 το πρωί, η κοινοπραξία Siemens - ΑΚΤΩΡ - ΤΕΡΝΑ, με εντολή του ΟΣΕ έκοψε 71 μεγάλα δέντρα κατά μήκος της οδού Κωσταντινουπόλεως.
Το κόψιμο των δέντρων εντάσσεται στα πλαίσια της συνέχισης των έργων του Προαστιακού με βάση την κοινή υπουργική απόφαση στις 10/06/2008, όπου και προβλέπεται.
Για τις πρώτες αντιδράσεις των κατοίκων έχουμε ήδη πει.
Για το λόγο των αντιδράσεων επίσης. Ότι δηλαδή οι κάτοικοι δεν αντιδρούν γενικώς και αορίστως στο έργο αλλά στην επίγεια κατασκευή του, στις συνέπειες που αυτή θα επιφέρει στη γειτονιά και στη ζωή μας.
Όπως επίσης και για το δήμαρχο Κακλαμάνη, ο οποίος μέχρι πρόσφατα, είχε ουσιαστικά συνταχθεί με την με τέτοιο τρόπο κατασκευή του έργου, κάνωντας "διαπραγματεύσεις" για το τι αντάλλαγμα θα έχει ο δήμος (αντισταθμιστικά οφέλη τα λένε!) και χαρακτηρίζοντας τους κατοίκους τσαμπουκάδες. Τώρα με αφορμή την κοπή των δέντρων (φήμες λένε ότι τελικά δεν πήρε αυτό που ήθελε) κάνει ο ίδιος τον τσαμπουκά προχωρώντας σε μηνύσεις για την κοπή, μιας και δεν είχε ενημερωθεί. Για την επίγεια κατασκευή πάντως απ' όσο ξέρω δεν έχει πάρει θέση.
Αυτό που είναι "πρωτόγνωρο" στη περίπτωσή μας, είναι η επίθεση που δεχόμαστε, οι κάτοικοι, από τα ΜΜΕ και τα ψέμματα των κατασκευαστών που αναπαράγουν.
Λένε για υπογειοποίηση των γραμμών στα Σεπόλια. Θα γίνει δε λέω, άλλωστε δεν μπορούν να κάνουν και αλλιώς μιας και θα έπρεπε να γκρεμίσουν πολυκατοικίες για να διαπλατύνουν τις γραμμές ή στη "καλύτερη" περίπτωση να καταργήσουν τελείως την Κωνσταντινουπόλεως. Αυτό όμως που δεν λένε είναι ότι οι γραμμές που διασχίζουν το δήμο Αθήνας είναι 5.500 μέτρα εκ των οποίων το 70% περνούν μέσα από το 4ο διαμέρισμα. Δεν λένε ότι οι σταθμοί με τις νέες πλατφόρμες, που κατασκευάζονται, είναι στα όρια επίσης του διαμερίσματος. Αυτό που ζητάμε εμείς είναι να γίνουν και οι πλατφόρμες υπόγειες, όχι τα ...κτίρια των σταθμών, όπως μας κατηγορούν κάποιοι εξυπνάκηδες!
Δεν λένε ότι με τις νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, που θα ισχύσουν με το πέρας των έργων, το κυκλοφοριακό θα κάνει αφόρητη τη ζωή των κατοίκων μιας περιοχής που μέχρι τώρα ήταν σχετικά ήσυχη.
Συν την αύξηση του κυκλοφοριακού φόρτου και λόγω της εμπορικής εκμετάλλευσης των σταθμών.
Συν το χώρισμα της περιοχής μας στα δύο, με το τείχος που θα υψωθεί (δεν έχει καμιά σημασία το υλικό από το οποίο θα αποτελούνται τα "ηχοπετάσματα"!).
Μας λένε ότι θα φυτευτούν 20.000 δέντρα και θάμνοι στη θέση των κομμένων! Πολύ φοβάμαι (μάλλον σίγουρος είμαι) ότι θα είναι σαν και αυτά που φυτεύτηκαν γύρω από την επισκευαστική ζώνη του ΜΕΤΡΟ, που μας "φύτεψαν" στη γειτονιά πριν μερικά χρόνια ή σαν και αυτά τα χιλάδες που φύτεψαν στο Ολυμπιακό στάδιο ή στο Μενίδι και στους Αγ. Αναργύρους! Όσο για τα 28(!) "πρώτα" δέντρα που "φύτεψαν", χωρίς να αφαιρέσουν τις γλάστρες τους, σε χώρο κοντά στο παλιό σταθμό Πελοπονήσσου, πολύ αμφιβάλλω αν θα παραμείνουν για πολύ! Μάλλον θα μας "τελειώσουν" και αυτά όταν καταλαγιάσουν, όπως ελπίζουν, οι αντιδράσεις των κατοίκων.
Αύριο το πρωί (όλως τυχαίως και αυτό, μιας και η συνηθισμένη ώρα τους είναι από το μεσημέρι και μετά) συνεδριάζει το δημοτικό συμβούλιο της Αθήνας, με αφορμή τη μήνυση που κατέθεσε ο δήμος, εκεί οι κάτοικοι, η Επιτροπή Πολιτών και ο σύλλογος Αναγέννηση καλούν σε συγκέντρωση, όσους μπορούν τουλάχιστον, για να απαιτήσουμε μια ξεκάθαρη στάση του δημάρχου και της πλειοψηφίας σε σχέση με την υπογειοποίηση των γραμμών. Να απαιτήσουν την πλήρη υπογειοποίηση, με βάση και με ομόφωνες αποφάσεις, προηγούμενων δημοτικών συμβουλίων. Αυτό σαν μια πρώτη αντίδραση!
Το επόμενο βήμα, εκτός απροόπτου, θα είναι συγκέντρωση την Τετάρτη 16 Ιουλίου Κωνσταντινουπόλεως και Μαρωνείας (δίπλα σχεδόν στους σταθμούς) στις 7:30 μ.μ. Πιθανόν να ακολουθήσει και πορεία ως τα κεντρικά γραφεία του ΟΣΕ.
Δημήτρης Ν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου