Ένα ιστολόγιο προβληματισμού και ανταλλαγής απόψεων κατοίκων και συλλόγων του 4ου διαμερίσματος Αθήνας.
To mail μας:nikosth2004@yahoo.gr
Το ιστολόγιο του περιοδικού "Μήνυμα για όλους", κατοίκων στα Σεπόλια.
(To ποτάμι στο φόντο ΔΕΝ είναι ο Κηφισσός! Δυστυχώς! Θα μπορούσε όμως να ξαναγίνει έτσι!)

14/2/09

Σάββατο 21 Φεβρουαρίου το αποκριάτικο πάρτι

Η διασκέδαση είναι μέσα στο αίμα μας. Με αφορμή την αποκριάτικη γιορτή του σχολείο, παιδιά και γονείς μαζεύονται στα σχολεία τους και... μασκαρεμένοι χορεύουν.


Έχουν παράδοση σ' αυτό. Κάθε χρόνο και καλύτερα.


Επικοινωνήστε με τους Συλλόγους Γονέων του 144 και 163 και ζητήστε προσκλήσεις.


Όσοι είσαστε Αθήνα το ερχόμενο Σαββατοκύριακο μην την χάσετε για τίποτα αυτή την αποκριάτικη γιορτή.



Σάββατο 21 Φεβρουαρίου το αποκριάτικο πάρτι

Η διασκέδαση είναι μέσα στο αίμα μας. Με αφορμή την αποκριάτικη γιορτή του σχολείο, παιδιά και γονείς μαζεύονται στα σχολεία τους και… μασκαρεμένοι χορεύουν.

Έχουν παράδοση σ’ αυτό. Κάθε χρόνο και καλύτερα.

Επικοινωνήστε με τους Συλλόγους Γονέων του 144 και 163 και ζητήστε προσκλήσεις.

Όσοι είσαστε Αθήνα το ερχόμενο Σαββατοκύριακο μην την χάσετε για τίποτα αυτή την αποκριάτικη γιορτή.

13/2/09

Συντακτική Επιτροπή στις 13/2

Μαζευτήκαμε για μια τελευταία ματιά στα δοκίμια της εφημερίδα “Μήνυμα για όλους”. Τα είδαμε και ακούσαμε τον Δημήτρη Καττή να κάνει αναλυτική ενημέρωση. Τι έγινε από την τελευταία φορά που βρεθήκαμε μέχρι σήμερα. Κι επειδή ξεφύγαμε από τις ημερομηνίες (ήταν να βγει το φύλλο πριν από τα Χριστούγεννα) και βεβαίως στο μεταξύ, λόγω επικαιρότητας άλλαξαν πολλά πράγματα που πρέπει να περάσουν μέσα στο έντυπο.


Ο Δημήτρης αναφέρθηκε στην κοπή πίτας του 4ου Διαμερίσματος και στην Άννα Κόλια, σύμβουλο που είχε μια πολύ κακή εμπειρία καθώς της; επιτέθηκαν όλοι εκείνοι που συμφωνούν με τις ενέργειες του δημάρχου με τις κοπές δέντρων στη πλατεία Κύπρου, στην Κυψέλη.


Από το περιεχόμενα ξεχωρίσαμε ένα μεγάλο αφιέρωμα στην Ακαδημία του Πλάτωνα και τη δράση της Επιτροπής Κατοίκων σχετικά με το οικόπεδο που θέλει να χτίσει το διοικητήριό της η Νομαρχία Αθηνών. Έχουν κλείσει την αίθουσα για τις 8 Μαρτίου για ενημερωτική συγκέντρωση στο 4ο Διαμέρισμα.


Πολύ καλό επίσης το αφιέρωμα - συνέντευξη στο Σωτήρη Πέτρουλα.


Απ' ότι είπε η Γιώτα που έχει την τεχνική ευθύνη με τον Κώστα αν δουλέψουν αυτό το Σαββατοκύριακο τότε την ερχόμενη εβδομάδα θα είναι έτοιμο το έντυπο.




Συντακτική Επιτροπή στις 13/2

Μαζευτήκαμε για μια τελευταία ματιά στα δοκίμια της εφημερίδα “Μήνυμα για όλους”. Τα είδαμε και ακούσαμε τον Δημήτρη Καττή να κάνει αναλυτική ενημέρωση. Τι έγινε από την τελευταία φορά που βρεθήκαμε μέχρι σήμερα. Κι επειδή ξεφύγαμε από τις ημερομηνίες (ήταν να βγει το φύλλο πριν από τα Χριστούγεννα) και βεβαίως στο μεταξύ, λόγω επικαιρότητας άλλαξαν πολλά πράγματα που πρέπει να περάσουν μέσα στο έντυπο.

Ο Δημήτρης αναφέρθηκε στην κοπή πίτας του 4ου Διαμερίσματος και στην Άννα Κόλια, σύμβουλο που είχε μια πολύ κακή εμπειρία καθώς της; επιτέθηκαν όλοι εκείνοι που συμφωνούν με τις ενέργειες του δημάρχου με τις κοπές δέντρων στη πλατεία Κύπρου, στην Κυψέλη.

Από το περιεχόμενα ξεχωρίσαμε ένα μεγάλο αφιέρωμα στην Ακαδημία του Πλάτωνα και τη δράση της Επιτροπής Κατοίκων σχετικά με το οικόπεδο που θέλει να χτίσει το διοικητήριό της η Νομαρχία Αθηνών. Έχουν κλείσει την αίθουσα για τις 8 Μαρτίου για ενημερωτική συγκέντρωση στο 4ο Διαμέρισμα.

Πολύ καλό επίσης το αφιέρωμα - συνέντευξη στο Σωτήρη Πέτρουλα.

Απ’ ότι είπε η Γιώτα που έχει την τεχνική ευθύνη με τον Κώστα αν δουλέψουν αυτό το Σαββατοκύριακο τότε την ερχόμενη εβδομάδα θα είναι έτοιμο το έντυπο.

12/2/09

Βουλή Vs 14χρονων, σημειώσατε 2

Πριν δυο βδομάδες περίπου τα 3 τμήματα της Γ' Γυμνασίου σχολείου του κέντρου πραγματοποίησαν επίσκεψη στη βουλή με τη συνοδεία των καθηγητών τους.

Στη ξενάγηση στη βουλή ακολουθούσε και μια αστυνομικός με πολιτικά. Φανερά επηρεασμένη από τα πρόσφατα γεγονότα της εξέγερσης, συμπεριφερόταν στους μικρούς μαθητές προκλητικά.
Στο τέλος της διδακτικής επίσκεψης μοιράστηκαν φόρμες αξιολόγησης οι οποίες έπρεπε να συμπληρωθούν ανώνυμα από τους μαθητές και αφορούσαν την κριτική αξιολόγηση της βουλής σαν σύστημα αντιπροσώπευσης, του συστήματος των τριών εξουσιών, των κτιριακών εγκαταστάσεων, και άλλα. Στο τέλος υπήρχε ερώτηση κριτικής του συνοδού ασφάλειας της βουλής,  όπου υπήρχε δυνατότητα προσθήκης συμπληρωματικού σχόλιου.

Οι απαντήσεις που δόθηκαν στην αξιολόγηση ήταν σε μεγάλο ποσοστό απόλυτα αρνητικές στη κλίμακα 5 έως 1. Το ίδιο έγινε και με την κριτική στη φρουρό ασφαλείας και κάποια παιδιά συμπλήρωσαν το σχετικό παράθυρο για περισσότερα σχόλια που υπήρχε στο ερωτηματολόγιο που έπρεπε να συμπληρωθεί ανώνυμα.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ
Τα αποτελέσματα των απαντήσεων της έρευνας φαίνεται δεν άρεσαν στους κρατούντες της βουλής και αποφάσισαν να παρέμβουν δυναμικά στην  δική τους έρευνα που πραγματοποίησαν με το παρακάτω δημοκρατικό τρόπο.
Επικοινώνησαν με το σχολείο στο οποίο έκαναν σαφές ότι ευθύνεται για την άποψη των παιδιών για την βουλή, που είναι αρνητική.
Ζήτησαν να δοθούν τα ονόματα των παιδιών που συμπλήρωσαν με αρνητικά σχόλια.



  1. Με την πάροδο των ημερών τα ονόματα δεν δόθηκαν από τους μαθητές παρά τις πιέσεις απειλές μέσω του 15μελούς είναι συνεχείς ότι αν δεν πείτε τα ονόματα θα κοπούν όλες οι εκδρομές για να βρεθούν τυχόν καταδότες, αλλά μάταια.

  2. Η βουλή έθεσε τους καθηγητές προ των ευθυνών τους και εμμέσως πλην σαφώς απειλεί με δευτεροβάθμιο πειθαρχικό.

  3. Αποστέλλει λοιπόν τα ερωτηματολόγια για γραφολογικό !!! έλεγχο στο σχολείο να εξακριβωθεί στη πράξη, ποιοί συμπλήρωσαν το κουτάκι με τις παρατηρήσεις !!!


Η αστυνομικός ασφαλείας που ήδη έτριζε η καρέκλα της από τα εσωτερικά μαχαιρώματα για την περίοπτη θέση με τα αναγκαία κονέ, βρήκε ευκαιρία για αποδιοπομπαίους τράγους και ζήτησε η ίδια να δοθούν τα ονόματα και να υπογράψουν δήλωση μετάνοιας και μεταμέλειας.
Σήμερα μάλιστα  πήγε η ίδια στο σχολείο να πάρει τα ονόματα και για να πιέσει.

ΔΗΛΑΔΗ
Η Βουλή η οποία μέσα από τις διαδικασίες της έχει θεσμοθετήσει ανεξάρτητες αρχές για την προστασία προσωπικών δεδομένων, έρχεται τώρα που δεν της αρέσει η εικόνα της (προφανώς στο σύνολο των σχολείων) και παρεμβαίνει απρόκλητα και βάναυσα προσπαθώντας να τρομοκρατήσει δασκάλους και μαθητές, καταργώντας το απόρρητο της συνέντευξης μιας έρευνας και αλλοιώνοντας με αυτό το τρόπο τα αποτελέσματα της έρευνας την οποία πιθανά θα δημοσιεύσει και θα χρησιμοποιήσει κάποια στιγμή ή  πιθανά και να την στείλει στην ΕΕ ή όπου αλλού.

Γιατί ύστερα από αυτό το γεγονός του κατατρεγμού, ποιό σχολείο θα τολμάει να πάει στη βουλή και να τολμήσει κάποιος μαθητής να γράψει αρνητικά σχόλια στο ανώνυμο ερωτηματολόγιο που του δίνει η βουλή, όσο και αν τα πιστεύει.
Αφού απειλείται άμεσα και ο όποιος δάσκαλος να παραπεμφθεί σε δευτεροβάθμιο και ο όποιος μαθητής να του την έχουν στημένη σαν συνήθη ύποπτο για μια ολόκληρη ζωή.

Αν και το σχολείο είναι άσυλο, παρ’ όλ’ αυτά η φρουρός ασφαλείας μπαίνει και απαιτεί ονόματα παιδιών να βγουν από γραφολογικό έλεγχο που απαιτεί να κάνει το ίδιο το σχολείο !!! και τα ονόματα τα οποία θα χρησιμοποιήσει όπως αυτή νομίζει !!! και προφανώς θα τα δώσει σε χρήση σε όποιον μηχανισμό αυτή εξυπηρετεί και μη τα είδατε τα παιδιά.

Χωρίς να έχει γίνει κάποια "παραβατική" κατά τον νόμο συμπεριφορά, πταίσμα, πλημμέλημα κάτι τέτοιο, αλλά απλά έχει κατατεθεί αίτηση από την ίδια την Βουλή για διατύπωση της κριτικής σκέψης των παιδιών την οποία συνήθως εκθειάζουν και παροτρύνουν οι διάφοροι πολιτικοί και πνευματικοί κύκλοι όταν τους βολεύει.

Γιατί, η διακίνηση ιδεών και κριτικής σκέψης είναι δικαίωμα του καθένα και από τα πρωταρχικά ανθρώπινα δικαιώματα, αλλά αυτό διαφεύγει από τις υπηρεσίες της βουλής που παριστάνει και καλά τον οικοδεσπότη στην νεολαία, την οποία ταυτόχρονα φροντίζει να καθυποτάξει, να καταστείλει, να τρομοκρατήσει με κάθε τρόπο θεμιτό και αθέμιτο μικρά παιδιά και υπάλληλους δασκάλους.

Και ύστερα αναρωτιέται ο μηχανισμός της Βουλής για τα αρνητικά σχόλια των παιδιών για τις λειτουργίες της και για την εικόνα που παρουσιάζει και πως θα την βελτιώσει.

Και με αυτές τις ενέργειες που δρομολόγησε, βρήκε τώρα η Βουλή τον τρόπο να πείσει όλους για τα δημοκρατικά ιδεώδη που υπηρετεί, πως τα υπηρετεί και πως σέβεται την όποια τυχόν αντίθετη άποψη και για αυτό πρέπει να απολαμβάνει του πλήρους και απόλυτου σεβασμού όλων ανεξαιρέτως (και των 11χρονων και των αγέννητων)...
.... ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΙΩΣ.....
.....ΜΑΥΡΟ ΦΙΔΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΦΑΓΕ ΟΛΟΥΣ....

ΠΗΓΗ: INDY.GR



Βουλή Vs 14χρονων, σημειώσατε 2

Πριν δυο βδομάδες περίπου τα 3 τμήματα της Γ’ Γυμνασίου σχολείου του κέντρου πραγματοποίησαν επίσκεψη στη βουλή με τη συνοδεία των καθηγητών τους.

Στη ξενάγηση στη βουλή ακολουθούσε και μια αστυνομικός με πολιτικά. Φανερά επηρεασμένη από τα πρόσφατα γεγονότα της εξέγερσης, συμπεριφερόταν στους μικρούς μαθητές προκλητικά.
Στο τέλος της διδακτικής επίσκεψης μοιράστηκαν φόρμες αξιολόγησης οι οποίες έπρεπε να συμπληρωθούν ανώνυμα από τους μαθητές και αφορούσαν την κριτική αξιολόγηση της βουλής σαν σύστημα αντιπροσώπευσης, του συστήματος των τριών εξουσιών, των κτιριακών εγκαταστάσεων, και άλλα. Στο τέλος υπήρχε ερώτηση κριτικής του συνοδού ασφάλειας της βουλής, όπου υπήρχε δυνατότητα προσθήκης συμπληρωματικού σχόλιου.

Οι απαντήσεις που δόθηκαν στην αξιολόγηση ήταν σε μεγάλο ποσοστό απόλυτα αρνητικές στη κλίμακα 5 έως 1. Το ίδιο έγινε και με την κριτική στη φρουρό ασφαλείας και κάποια παιδιά συμπλήρωσαν το σχετικό παράθυρο για περισσότερα σχόλια που υπήρχε στο ερωτηματολόγιο που έπρεπε να συμπληρωθεί ανώνυμα.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ
Τα αποτελέσματα των απαντήσεων της έρευνας φαίνεται δεν άρεσαν στους κρατούντες της βουλής και αποφάσισαν να παρέμβουν δυναμικά στην δική τους έρευνα που πραγματοποίησαν με το παρακάτω δημοκρατικό τρόπο.
Επικοινώνησαν με το σχολείο στο οποίο έκαναν σαφές ότι ευθύνεται για την άποψη των παιδιών για την βουλή, που είναι αρνητική.
Ζήτησαν να δοθούν τα ονόματα των παιδιών που συμπλήρωσαν με αρνητικά σχόλια.

Με την πάροδο των ημερών τα ονόματα δεν δόθηκαν από τους μαθητές παρά τις πιέσεις απειλές μέσω του 15μελούς είναι συνεχείς ότι αν δεν πείτε τα ονόματα θα κοπούν όλες οι εκδρομές για να βρεθούν τυχόν καταδότες, αλλά μάταια.
Η βουλή έθεσε τους καθηγητές προ των ευθυνών τους και εμμέσως πλην σαφώς απειλεί με δευτεροβάθμιο πειθαρχικό.
Αποστέλλει λοιπόν τα ερωτηματολόγια για γραφολογικό !!! έλεγχο στο σχολείο να εξακριβωθεί στη πράξη, ποιοί συμπλήρωσαν το κουτάκι με τις παρατηρήσεις !!!
Η αστυνομικός ασφαλείας που ήδη έτριζε η καρέκλα της από τα εσωτερικά μαχαιρώματα για την περίοπτη θέση με τα αναγκαία κονέ, βρήκε ευκαιρία για αποδιοπομπαίους τράγους και ζήτησε η ίδια να δοθούν τα ονόματα και να υπογράψουν δήλωση μετάνοιας και μεταμέλειας.
Σήμερα μάλιστα πήγε η ίδια στο σχολείο να πάρει τα ονόματα και για να πιέσει.
ΔΗΛΑΔΗ
Η Βουλή η οποία μέσα από τις διαδικασίες της έχει θεσμοθετήσει ανεξάρτητες αρχές για την προστασία προσωπικών δεδομένων, έρχεται τώρα που δεν της αρέσει η εικόνα της (προφανώς στο σύνολο των σχολείων) και παρεμβαίνει απρόκλητα και βάναυσα προσπαθώντας να τρομοκρατήσει δασκάλους και μαθητές, καταργώντας το απόρρητο της συνέντευξης μιας έρευνας και αλλοιώνοντας με αυτό το τρόπο τα αποτελέσματα της έρευνας την οποία πιθανά θα δημοσιεύσει και θα χρησιμοποιήσει κάποια στιγμή ή πιθανά και να την στείλει στην ΕΕ ή όπου αλλού.

Γιατί ύστερα από αυτό το γεγονός του κατατρεγμού, ποιό σχολείο θα τολμάει να πάει στη βουλή και να τολμήσει κάποιος μαθητής να γράψει αρνητικά σχόλια στο ανώνυμο ερωτηματολόγιο που του δίνει η βουλή, όσο και αν τα πιστεύει.
Αφού απειλείται άμεσα και ο όποιος δάσκαλος να παραπεμφθεί σε δευτεροβάθμιο και ο όποιος μαθητής να του την έχουν στημένη σαν συνήθη ύποπτο για μια ολόκληρη ζωή.

Αν και το σχολείο είναι άσυλο, παρ’ όλ’ αυτά η φρουρός ασφαλείας μπαίνει και απαιτεί ονόματα παιδιών να βγουν από γραφολογικό έλεγχο που απαιτεί να κάνει το ίδιο το σχολείο !!! και τα ονόματα τα οποία θα χρησιμοποιήσει όπως αυτή νομίζει !!! και προφανώς θα τα δώσει σε χρήση σε όποιον μηχανισμό αυτή εξυπηρετεί και μη τα είδατε τα παιδιά.

Χωρίς να έχει γίνει κάποια “παραβατική” κατά τον νόμο συμπεριφορά, πταίσμα, πλημμέλημα κάτι τέτοιο, αλλά απλά έχει κατατεθεί αίτηση από την ίδια την Βουλή για διατύπωση της κριτικής σκέψης των παιδιών την οποία συνήθως εκθειάζουν και παροτρύνουν οι διάφοροι πολιτικοί και πνευματικοί κύκλοι όταν τους βολεύει.

Γιατί, η διακίνηση ιδεών και κριτικής σκέψης είναι δικαίωμα του καθένα και από τα πρωταρχικά ανθρώπινα δικαιώματα, αλλά αυτό διαφεύγει από τις υπηρεσίες της βουλής που παριστάνει και καλά τον οικοδεσπότη στην νεολαία, την οποία ταυτόχρονα φροντίζει να καθυποτάξει, να καταστείλει, να τρομοκρατήσει με κάθε τρόπο θεμιτό και αθέμιτο μικρά παιδιά και υπάλληλους δασκάλους.

Και ύστερα αναρωτιέται ο μηχανισμός της Βουλής για τα αρνητικά σχόλια των παιδιών για τις λειτουργίες της και για την εικόνα που παρουσιάζει και πως θα την βελτιώσει.

Και με αυτές τις ενέργειες που δρομολόγησε, βρήκε τώρα η Βουλή τον τρόπο να πείσει όλους για τα δημοκρατικά ιδεώδη που υπηρετεί, πως τα υπηρετεί και πως σέβεται την όποια τυχόν αντίθετη άποψη και για αυτό πρέπει να απολαμβάνει του πλήρους και απόλυτου σεβασμού όλων ανεξαιρέτως (και των 11χρονων και των αγέννητων)…
…. ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΙΩΣ…..
…..ΜΑΥΡΟ ΦΙΔΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΦΑΓΕ ΟΛΟΥΣ….

ΠΗΓΗ: INDY.GR

11/2/09

Τα... κόλπα τους. Να μαθαίνουμε!


Τα… κόλπα τους. Να μαθαίνουμε!

10/2/09

Συμβαίνουν δίπλα μας, τα ξέρουμε;


Συμβαίνουν δίπλα μας, τα ξέρουμε;

9/2/09

Ραντεβού την Παρασκευή στα 144-163

Αυτή την Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου μαζευόμαστε στα 144 -163 δημοτικά σχολεία, στις 8 το βράδυ για να ρίξουμε μια τελευταία ματιά στη εφημερίδα "Μήνυμα για όλους" που βρίσκεται στην τελευταία φάση της έκδοσής της.
Η πρόσκληση αφορά τα μέλη της Συντακτικής Ομάδας, αλλά όπως ξέρετε, είναι μια ανοιχτή διαδικασία για όσους νομίζουν πως έχουν να προσθέσουν κάτι καλό στη συζήτηση γαι τη γειτονιά.
Σημειώστε το παρακαλώ στην ατζέντα σας.
Χαθήκαμε. Καιρός να ξαναβρεθούμε κοντά. Τα προβλήματα είναι πολλά και δεν μας περιμένουν.

Ραντεβού την Παρασκευή στα 144-163

Αυτή την Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου μαζευόμαστε στα 144 -163 δημοτικά σχολεία, στις 8 το βράδυ για να ρίξουμε μια τελευταία ματιά στη εφημερίδα “Μήνυμα για όλους” που βρίσκεται στην τελευταία φάση της έκδοσής της.
Η πρόσκληση αφορά τα μέλη της Συντακτικής Ομάδας, αλλά όπως ξέρετε, είναι μια ανοιχτή διαδικασία για όσους νομίζουν πως έχουν να προσθέσουν κάτι καλό στη συζήτηση γαι τη γειτονιά.
Σημειώστε το παρακαλώ στην ατζέντα σας.
Χαθήκαμε. Καιρός να ξαναβρεθούμε κοντά. Τα προβλήματα είναι πολλά και δεν μας περιμένουν.

8/2/09

Μήπως γράφετε βιβλία; Σας ενδιαφέρει!

Η Γυναικεία Λογοτεχνική Συντροφιά προκηρύσσει τον 54ο πανελλήνιο διαγωνισμό της για τη συγγραφή βιβλίων για παιδιά. Τα έργα πρέπει να είναι λογοτεχνικά, προσεγμένα στη γλώσσα, να εμπνέουν αισιοδοξία και πίστη για τη ζωή και να κινούνται μέσα στην ελληνική πραγματικότητα.

Τα βραβεία για το 2009 είναι τα ακόλουθα:


1. Βραβείο Εκδ. Οίκου ΨΥΧΟΓΙΟΣ, 800 Ευρώ


    Μυθιστόρημα για κορίτσια από 12 ετών για θέματα που απασχολούν την


    εφηβεία.


2. Βραβείο Εκδ. Οίκου ΚΕΔΡΟΣ, 800 Ευρώ


    Εφηβικό μυθιστόρημα, με θέματα από την καθημερινότητα των παιδιών


    αυτής της ηλικίας γραμμένο με ευαισθησία με χιούμορ.


3. Βραβείο Ιεράς Μητρόπολης Ν. Σμύρνης, 500 Ευρώ


    Μυθιστόρημα με θέμα «Αλησμόνητες Πατρίδες του  Μικρασιατικού Ελληνισμού»


4. Βραβείο Εκδ. Οίκου ΜΙΝΩΑΣ, 500 Ευρώ


    Μυθιστόρημα για παιδιά 8-10 ετών μέχρι 60 σελίδες με θέμα οικολογικού περιεχομένου.


5. Βραβεία Ελένης Μαυρουλίδου Δάβαρη και Βίλμας Μαυρουλίδου-Σαλιβέρου


    εις μνήμην Λούλας και Ηλία Μαυρουλίδη και Λιλής Γιαννέτσου


    α) Παραμύθι 5 σελίδων με θέμα τη διατροφή, 500 Ευρώ


    β) Αστυνομικό μυθιστόρημα για παιδιά του Δημοτικού, 600 Ευρώ


6. Βραβεία Λούλας Παπιδάκη-Πιπίνη εις μνήμην Δημητρίου και Αθανασίας Παπιδάκη και      Αντωνίου Πιπίνη


    α) Ποιητική Συλλογή για παιδιά (25 ποιήματα), 500 Ευρώ


    β) Μονογραφία για το έργο Έλληνα συγγραφέα ή ποιητή της παιδικής


        λογοτεχνίας, εν ζωή, πλήρως τεκμηριωμένη με στοιχεία, βιογραφικά,


        θεματικής, ύφους, τεχνοτροπίας κ.λ.π. έως 30 σελίδες, 500 Ευρώ


7.  Βραβείο «Θεάτρου της Ημέρας» Ανδρομάχη Μοντζολή-Λάκης Κουρετζής,    500 Ευρώ


     Θεατρικό έργο για παιδιά


8. Βραβείο Εκδ. Οίκου ΠΑΤΑΚΗ, 300 Ευρώ


    Για σχολικό έντυπο (περιοδικό, εφημερίδα, ημερολόγιο κ.λ.π.)


9. Βραβείο ΤΑΤΙΑΝΑΣ ΣΤΑΥΡΟΥ, τιμητικό και όχι χρηματικό. Απονέμεται σε


συγγραφείς για το σύνολο του έργου τους ή για τη συμβολή τους στην ανάπτυξη και προώθηση της λογοτεχνίας για παιδιά και νέους.


   Αθλοθέτες Νίκος Αδαμαντιάδης και Σμαράγδα Αδαμαντιάδη.


ΟΡΟΙ  ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ


1.      Τα μυθιστορήματα πρέπει να έχουν έκταση από 80 το πολύ έως 100 σελίδες (36 αράδες γραφομηχανής ή υπολογιστή κάθε σελίδα, μέγεθος γραμμάτων 12)


2.      Στο φάκελο να αναγράφεται οπωσδήποτε σε ποιον διαγωνισμό συμμετέχει ο/η υποψήφιος/α. Δεν επιτρέπεται η συμμετοχή με πολλά κείμενα στον ίδιο διαγωνισμό.


3.      Τα θεατρικά έργα να έχουν διάρκεια κανονικού έργου. Τα σχολικά σκετς αποκλείονται.


4.      Οι βραβευμένοι υποχρεούνται να δώσουν για έκδοση το έργο τους στον εκδοτικό οίκο που αθλοθέτησε το βραβείο.


5.      Αποκλείονται από το διαγωνισμό όσοι έχουν ήδη βραβευτεί ή επαινεθεί τρεις φορές από την Γ.Λ.Σ. καθώς και εκείνοι που διακρίθηκαν για το ίδιο κείμενο σε άλλο διαγωνισμό στην Ελλάδα ή στην Κύπρο.


6.      Τρία αντίτυπα των βραβευμένων βιβλίων, όταν εκδοθούν, πρέπει να καταθέτονται  στη Γ.Λ.Σ. για το αρχείο της. 


ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΕΡΓΩΝ


1 Οκτωβρίου 2009 σε τρία (3) αντίτυπα. Απαραίτητο το ψευδώνυμο.


Σε κλειστό φάκελο το πραγματικό όνομα, το τηλέφωνο και η διεύθυνση του συγγραφέα. Οι φάκελοι δεν ανοίγονται παρά μόνο σε περίπτωση επιτυχίας του διαγωνιζομένου. Οι υπόλοιποι συμμετέχοντες παραμένουν άγνωστοι. Τα έργα που θα σταλούν χωρίς να τηρούν τους παραπάνω όρους της προκήρυξης δεν θα κριθούν. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καλούν στα παρακάτω τηλέφωνα:


Ναννίνα Σακκά-Νικολακοπούλου 210 6..., 22940 75455


Μουρίκη Κατερίνα 210 5562221, 6972083344


Ελένη Τσιάλτα  210 7757233


Σούλα Ροδοπούλου  210 6434838


ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ (όχι κούριερ – όχι συστημένο)


ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΗ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑ


Μπουμπουλίνας 28, Τ.Κ. 10682 ΑΘΗΝΑ


Η απονομή των βραβείων θα πραγματοποιηθεί τον Δεκέμβριο του 2009 στη Στοά του Βιβλίου, στην Αθήνα.


ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...